Умови повернення товару придбаного в оффлайн-магазині:
• Зверніться в той же магазин в якому було здійснено покупку .
• Надайте працівникові магазину розрахунковий документ (чек), товар і документ, що засвідчує особу.
• Заповніть заяву на повернення.
• Представник магазину проведе огляд товару, після чого буде прийнято рішення щодо проведення повернення або обміну товару. (Згідно з чинним законодавством покупцеві можуть відмовити в поверненні або обмін товару.)
• Повернення грошових коштів в розмірі суми товару або заміна на аналогічний товар.
Важливо: якщо товар оплачувався банківською картою при його поверненні обов'язковим є наявність карти, з якої було проведено оплату. Термін отримання грошових коштів відповідає чинному законодавству.
Умови повернення товару придбаного в інтернет-магазині:
- Зв'яжіться з менеджером звернувшись на лінію підтримки і узгодьте деталі повернення товару.
- Надішліть нам товар, чек або накладну і заповнену "Заява на повернення".
- Після відправки повідомте нам, що Ви здійснили повернення, для цього надішліть фото експрес накладної кур'єрської служби. У листі потрібно вказати свої дані, номер замовлення, номер експрес накладної та причину повернення.
При поверненні товару вартість відправки оплачує клієнт.
Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника в залежності від фактичної / об'ємної ваги і оціночної вартості товару. Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті перевізника.
Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості або товар, який не відповідає інформації розміщеній на сайті, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.
- Після прибуття товару співробітник оглядає його на предмет експлуатації. Після цього на вказану в заяві банківську карту здійснюється повернення коштів.
Право на повернення і обмін товару втрачається в наступних випадках:
- При пошкодженнях, що виникають в результаті порушення правил і умов експлуатації, описаних в інструкціях по догляду за посудом:
- при перегріванні
- при падінні
- при навмисних пошкодженнях
- при деформації
- при пошкодженнях, що виникають при закручуванні і відкручування, відкритті і закритті та інших випадках, викликаних надмірним прикладанням сили
- при механічних пошкодженнях зовнішньої або внутрішньої поверхні (подряпини, потертості та ін.)
- при використанні в комерційних (промислових) цілях
- при неправильному зберіганні
- якщо пошкодження виникло внаслідок стихійних лих (природних пожеж, повеней та ін.), нещасних випадків
- якщо пошкодження виникло внаслідок умисних або необережних дій з боку покупця або третіх осіб
- якщо виріб використовувався в цілях, не передбачених інструкцією, при самостійному ремонті та зміні частин/деталей.
- При природних змінах зовнішнього вигляду і властивостей виробу, що виникли в процесі експлуатації:
- при появі плям, крапок, вапна та іншого
- при нормальному зносі ріжучих частин в результаті експлуатації
- при природному зміні кольору металу (золотистий, бурий або блакитний відтінок, що виникає в результаті надмірного перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (томати, лимон, овочі, розсоли і ін.) Є характерним для посуду з нержавіючої сталі і жодним чином не впливає ні на функціональні властивості посуду, ні на якість їжі, що готується. Видалити такі плями можна за допомогою спеціальних засобів для чищення виробів з нержавіючої сталі).
Обмін і повернення товару належної якості
Покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Покупець має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші за послугу доставки товару не повертаються.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Для заміни або повернення товару в магазині при собі необхідно мати:
- товар (всю його комплектацію, включаючи упаковку);
- товарний чек;
- паспорт покупця;
- гарантійний талон (для побутової техніки).
Подарункові сертифікати
Подарункові сертифікати Family не підлягають поверненню, обміну та зворотній конвертації в грошовий еквівалент.
Згідно Доповнення №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року №172 товари, що не підлягають обміну та поверненню:
- - пір'яно-пухові вироби (одіяла, подушки, перини, покривала, декоративні подушки, валики, спальні мішки та інше)
- - тканини
- - тюлегардинні і мереживні полотна
- - білизна натільна
- - білизна постільна
- - панчішно-шкарпеткові вироби
- - товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування
тощо)